27 Haz 2023

Geriden geliyor yazılanlar

Seni seviyorum elbette ama bunu zikredemem artık 

Ağzım kenetli, fena halde yanmışım 

 Ben hayatı cogunlukla kendimi korumak zorunda hissederek yaşadım 

Kendime taktığım isimdi "tespih böceği"

Ben de güçlü durdum

Ağzımı sımsıkı tuttum devam ettim yaşamaya

Yerimden kimildayamiyorum son zamanlarda

Zayıf baglarimin olduğu her şey hızla uzaklaşıyor benden kaybolup gitti de çoğu 

Herşeyim herkesin olabilir bu hiç sorun değil 

Guzel duygular mı

Onlar da

Sadece güzel bir uyku çekmek isterdim

.....

Kitapligimin yanina diz çöküp (yığılıp adeta) herşeyden vaz gectigim o günü hatırlıyorum hep.

Baska biri vardı

Bedenimdeki bir yabanciydi artık 

Henüz bedenini cevirebiliyor yerde

Ilerde belki emekler

Trajik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala