27 Haz 2023

Onursuz

Bundan daha doğru bir kelime bulamadım

Insan tarif edemez ya bir durumu

Ben artık bütün bir hayata soylenecek kelime bulamıyorum 

Herhangi bir ayrıntısına 

Doğru kelimeler benim için yok

Oturup yeniden yazıp tarif edip anlamlandirmaliyim 

Bazen başka bir hikayede kendi mahrum birakildiklarimi buluyorum

Ne onurluca yaşamlar var yer yer

Ondaki onur emarelerine bakıyorum 

Onurlu ve fazlaca gururlu

Yani egosu yine de yıkar geçer beni ara ara

Kırılgan ve hasas olusumdaki yanlışlığı biliyorum artık 

Ince dusunmeyi birakmam gerekiyor yavaştan 


Bırakamam 


Onurluca sevilmek

Ben'e tapinmadan 

Barışçıl 

Fedakarca 

Yaşansa..


Kendimi koyacak yer bulamıyorum 

Ait değilim ne bedenime

Ne de yaşantıma

Bir hayvan gibi de yaşayamam 

Bedenime versem bu şansı elbette yolunu bulur benliğinin 

Herkesten her seyden elimi etegimi cekmek istedigim kadar

Ondan da uzaklaşmak istiyorum


Akşam uzeri yürüyüşleri 

Tozlu, sıcak, endişeli bir hava


Hepsinden cekilmek istiyorum

Fakat anlasilan o ki beni sessizce öğütmekte zaman


Sonra Bir video cikiyor karşıma 


Dünyaya ancak seven zihinler katlanır değil 

Dünyaya sadece sevildiginden emin zihinler katlanır 


Ben ise sadece aldananlardandım


Aldanış bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala