29 Haz 2023

Hayatta kalamam böyle

Eşyalarla barıştığımı hissettim o an

Belki de geçici bir duygudur, bir yanilsamadir.

Bazen unutulmuş bir şeyler çıkıyor karşıma 

Ben de alıp takilarimin arasına koyuverdim 

Sabah gözüm ilişti bileklige 

Ince bir kitap cikivermisti bir ara

Köpek Kalbi

Anılar satışa konulabilseydi

Ya da paha bicilseydi onlara

Yavaş yavaş da olsa bedel odemeye hazir ben

Başka birinden kalma olsa beni uzmuyormus

Baglarimi kopardigim bir dosttan

Eski bir aşığımdan 

Ya da artık hayatta olmayan birinden


Yeterli bir veya birkaç sebep varken herşey kolayca katlanilabilir zorlukta


Yetersiz sebepler

Aldatilislar 

Haksizliklar

Asagilamalar

Hor gorulmeler

Degersizlestirmeler

Yalnız birakilmalar

Senin yapamadiklarini kolayca yapiverip

Küçük görmeler 


Eşyalar bu suretten cikamiyor ne yazık 

Vücutta yabancı madde diye yazmislardi ameliyat gerekceme 

Ayagima saplanivermisti  bir iğne 

Iste tüm bu hayatımın parcasi

Güvenli ve benden sandığım her şeyin dönüştüğü bir anda

Yabancı madde olmak

Ne yapsam da

Yüreğime saplanıp durmakta anıları 

Artık orada olmamalılar

Esyalarla barisamadim

Mevcut durumdan bağımsız 

Hayal aleminde kaybolup

Özlem duymuştum sadece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala