19 Eyl 2023

Otomatik pilotta

 Zaman donmus 

Tek bir kıpırtı yok

Üzülüp kıvranıyor 

Dişimi sıkıyorum sadece

Geriye bir şeyin kalmadığı zamanlardayım 

Oyalanacak bir sey de istemiyorum

Kendime de katlanamıyorum 

Sanırım kendime çok fazla kızgınım 

Her şey açıklanabilir 

Her şey kabul edilebilir 

Ve geçer de kendini avutabilirsin istersen

Bir alışkanlık 

Bir bağımlılık 

Bir tedavi

Vesaire

İstemiyorum 

Geleceğe dair umutla bakacak inancı da geliştirmiyorum

Bir takım sorumluluklar

Bazı uğraşlar 

Yerine getirmek zor değil ama tatsız 

Gördüğüm zararın dönülecek noktası yok

Bunlar gerçekler 

Soguk kanlilikla izledim kendimi

Soğuk kanlilikla dinledim 

Istedigim tek sey intihar değil bir otenazi hakkı 

Ya da böyle bekleyecegim hastanelere dusmeyecek sekilde sefilce olmayan bir ölümü dileyerek

Daha az aglamaya tesellim sadece bu

Diyorum ki sakin kal nasılsa  bitecek

Kalamıyorum bazen

Ama gittikçe daha kolaylaşıyor 

Tecrübe kazanmak kaçınılmaz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala