19 Eyl 2023

İsmi bile islemez hal

 Şaşırdım gözümde unutmuşum bir damla

Aniden aşağı dogru yuvarladi soğuk soğuk

Ulan dedim göz yasinin sıcağı yatistirir 

Bir urpertti benimkisi üstüne bir de

Zaten dolmus taşıyorum hassas zamanlarım

Aglamayacaktim susmustum oysa

Durmamak

Tukenene kadar aglamak istedim

Depresyonunu da s.kerler zihnimin

Var oluşum acı uzerine olmus adeta

S.kerler mutlulugunu da sikerler

Bir mentollü sigara daha ikram etti

Guzel bir sigaram var gel deyip

Dostane tekliflere hayır diyemem

bak sen

Kokladım biraz baskasina sakladim

Ya da sonsuza kadar durur

Ne anlatıyordum 

Unutmak istedim o soğuk yaşı 

Ve nihayet aklimdan uçup gitti

Sakinlesmeye çalışıyorum 

Sakin bir hayat

Sakin bir oda 

Geçmiş pirtlatip duruyor henüz sagdan soldan

Ama

Azaltiyorum

Eksiliyor yer yer

Bilerek hasar verip atıyorum 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala