23 Ağu 2023

kaç kişilik yaşadığım düş kırıkları

 Onunla günler nasıl geçti bilmiyorum

fakat sadece onunla geçen o on günde ağlamadım

bazen gözlerim dolar gibi oldu

sonra zaman doldu ve tekrar ağlayışlarımın başına geri getirdi beni

yürümüyorum bile

kendimi yemeye zorluyorum

daha iyi gördüm sizi diyor

sadece daha iyi hazırlandım görüşmemize

ve önceki on gün ağlamadım

akıllı bir kız olmaya karar vermiştim 

fakat canımın acısı o kadar derindi ki

ne önemi vardı gururun

ne önemi vardı şerefin

her şey önemsizdi

tek bir yalan olmaksızın bütün çıplaklığıyla anlattım boşluğa

boşluk var mıdır?

boşluk kimindir?

yokluğa anlatmış olmalıyım daha doğrusu

daha serin günleri beklemek üzere ayrıldık

hep ayrılırız

arzu her zaman yalnız kalır

yoruldum

uzun zamandır baş kelimem göz yaşları

ellerimdeki titremeyi biraz olsun durdurabildik nihayetinde

boyanmamış seramiklerimi halledeceğim ve çizime geri döneceğim

bir posta da ellerime ağlamayacağım en azından

ufak tefek planlarım var

yüksekten atlayamam 

kendimi asamam

hayır hayır henüz canıma kıymıyorum

kahrolası anılar

sıcak

ortadoğuda kadın olmak

menstrüel kıyametler

etrafı topluyor düzenliyorum

kafamın içini hiçbir şekilde düzenleyemiyorum sanki

ya da çok fazla iş var yapılacak

sadece seninle geçen dakikalarda gülüyorum dedim

bunları unutacak mıyız günün birinde

önemsizleşecek mi tüm bu sevgiler sevinçler

arttırıyorum

üstüne koyuyorum

aşırılığa kaçıyorum

kaybedecek zaman yok


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala