29 Tem 2023

Peki anlatacağım sana olan biteni

 aslında yeni biriyim

bu tıpkı varoluştan bu yana genlerime işlenen bir geçmiş olmaktan ibaret

toprağa verdiğim kendim

yitirdiklerim

ve katilim

bu yeni biçimlenişim için bir anne karnı maceram olmadı

ne de beni sarıp sarmaladı bir tanrı

belleğime zarar verecek bir formatlama işlemi uygulamaya çalışıyoruz

durup durup eski dosyaları geri çağırıyorum

bu doğal olarak zararlı bir süreç

bir makinanın nasıl işlediğini biliyorum

duygular, varoluşsal sorgular ve hormonlardan da oluşmuyor olsaydım her şeyi kolayca programlardım

uzaklaşmak görmek demek

görmek ağlatıyor beni

bu kısa varoluşta bu kadar acı çekmenin 

ya da tamamıyla gamsız olmanın

ne yaptığımın

kim olduğumun 

daha nerelere doğru uzanacağını bilmiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala