29 Tem 2023

Kutsal

tutkuyla bağlı olmak onun yaptığı tam olarak hayatını adamaktı saatlerce yapılabilecekler üzerine konuşmuştuk beni can kulağıyla dinliyordu ve şimdi hiç durmadan yolunda ilerliyordu herhangi bir ödül beklemeden bir çok şeyden vazgeçerek gözü kara saygı duyuyorduk hepimiz ona

Arzu hosgeldin dedi

Arzu hosluga gitmisti

Oturdum onu izledim isinin basinda

Oturdum onu dinledim

Yapmak istediklerini anlatıyordu 

Onun için elimden geleni yapmak istiyorum
Doğduğum bu hayatta bu denli tutkulu bir insanı elimden geldigince desteklemek istiyorum

Seyrediyorum
Cok uzaklardan bir yabancı gibi
Herkesin azmine hayran olduğu o kişi
Bir zamanlar benim hayat dolu ic dünyamı animsatiyordu 
Kaybetsin istemiyorum hem
Hem zaten saygi duyup önünde ceketimi ilikliyorum

Bana eski zamanlarımı hatırlatıyor 
Benden çok daha kafalı sadece
Her sey çok tanıdık 
Fakat artık çok uzak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala