20 Tem 2023

En guzel masasindaydim olanların

En son dublaj icin kanala geldiğimde yılbaşıydı 
Son kez yazmıştı bana, biliyordum
Tamamiyle dagilmistim 
Seslendirme son derece zor ve verimsiz geçmişti
Neredeyse sekiz ay geçti 
Sesimi çıkarmadım
Rahatsızlık vermedim hiç 
Zaten öncesinde de kabullenmistim olanları
Gerçeklerini 
Araya da o büyük deprem girdi
Duygularimiz ve gerçeklerimiz birbirimizden bambaşkaydı
Bunun farkına ne yazık ki çok geç vardım 
Kadınlar aldı hayatina
Nihayetinde birine vardi 
Benimse farkina vardığım tek gerçek ona dair sevgimin büyüklüğü oldu
Piç gibi ortada kalmış 
Suç gibi işlediğim 
Saçlarımı neredeyse kazitmis 
Sağlıksız derecede zayiflamistim 
Ona gerçeklerimi anlatmaya çalışırken
Anlamak istemediğini gözden kacirmistim 

Sevilmediğim dogrultusunda hareket etmem gerekiyordu isin aslı 
Ondan sonra elimi etegimi mutfak işlerinden çekmiştim
Kurabiye pişirmek korkunc bir eylem geliyordu artık 
Gerçekler beni ağlatıyordu 
Ağlatıyor 
Ruhuma asla hakim olamıyorum.
Bedenime ise iyi bakiyorum aynaya bakarken ağlayamıyorum 
O güzel surat beni şaşırtıyor 
Bugün seslendirme odasına baska biri olarak girdiğimi anlayınca gozlerim doldu
Çizgi film seslendirebilecek miyim tekrar bilemiyorum
Sadece seyrettim
Inanilmaz bir mutsuzluk
Ve acı 
Dağıtmak istedim
Ölmek istedim
Aynı anda acımın gerekliliginin de farkındayım
Cok düşündüm 
Felek çemberinde beni dolap beygirine dönüştürmüştü artık 

Çıktım kendimle bir seyler yaptim
O ağacın altına yalnız oturdum
Seveceği ve uğruna cabalayacagi kadını bulmuştu 
Ondan iyi ben anladım
Ondan iyi ben tanidim onu
Fakat tamamiyle bir yabancı gibi davrandım olanlara

Yabanciydim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala