21 Tem 2023

Duygusal iflas

Ilk değild birini sevişim

Ilk defa biri tarafından da seviliyor değildim 

Ilk defa terk de edilmiyordum

Fakat bu büyük bir yanılgı oldu benim için 

Yanilan ya da yaniltilan ilk insan da ben değildim 

Bu tür olayların bütün çözümleri uzansam elimin altındaydı

Hissettiklerimin mücadelesini vermeliydim 

Yer yer çığırından çıkacaktım 

Denedim

Sonuna kadar yanilmalarima sahit olacağımı bildiğim denemelerdeydim

Zayıf düştüm 

Kaybettim

Asagilandim

Yaşlandım

Hicbir sevilmeyi yüreğimde hissedemedim başkalarının 

Başkasının dokunuşuna irkildim

Kaçtım 

Bir yerlerde bulacaktım sanki onu 

Akıl almaz fikirler geldi aklıma 

Nice uç fikirler

Geri çekildim 

Onlarca yıldır onunla bütünleşik zihnim

Onsuz tek bir anı gelmiyordu aklıma sanki 

Defalarca sevildim

Onun olmayan sevilmelerin sadece izleyicisiydim 

Iyi insanlar tanıdım 

Hepsinden parcalar alıp ona ulaştırmak istedim

Vicdana gelmesini bekledim


Bekledim...


Gördüm...


Şahit oldum bir çok şeyine


Üzücüydü


Gerçekti 


Yabancıydı


...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala