29 Tem 2023

Anneler yanılır çünkü fazla endiselidirler

 Uslu bir çocuktum

Annem böylesini severdi

Büyüdükçe bozdugumdan yakınırdı 

Ah nerede o eski Arzu derdi

Oysa uslu çocuk olmakla başım dertteydi

Her seyi görev bilinciyle disiplinle yapmaya çalışmaktan 

Neselenmeyi aklima getiremezdim 


Oysa o ailesi için tam bir baş belasıydı 

Aykırıydı

Haylazdı 

Zehir gibiydi

Fakat benimle benzer bir yerdeydi o da kırılgandı bir noktada 

İnsandı 

Çok şey öğrendim ondan

Adildi inanilmaz adildi

Ben yaşadığım kafa karisikliginin çözümünü kendime karşı adalet arayışımın haklılığını onda buldum

Aman allahım onca acıyı çekmiştim ama haklıydım yani mağdur olmayı istemesem de bir deli olmadığımın kanitlanisiydi

Ben sınırlarımı asmaya başlamışken o yerlesmekteydi 

Yıllardır tanisiyormusuz gibi hissettigini söylemişti 

Oysa ben onu keşfediyor kendimden kendimi ayikliyordum

Peşinde insanları surukleyebiliyordu

Hayatı boyunca yaşayacağı utangacligin toplamini bir saniyede yaşıyordum ben oysa

Tartisiyorduk ve adil bir dövüş oluyordu 

Adalet ve uzlaşı kadar bana haz veren bir duygu yokmuş 

Iyilesiyordum 

Sert bakislarindan vaz geçiyordu

Bir Arzu vardi surekli sayikliyordu 

Herkes biliyordu o Arzu yu

Arzu ne buhranlardan geçiyordu

Arzu neyin vardı Arzu 

Ne güzel utanıyordu Arzu 

Arzunun çökmüş sinir sistemi

Kopup gitmiş ruhu

O varken hayata dönüyordu 

Arzu biliyordu hep onun olamayacağını 

Isin aslı Arzu  sadece yitirilişi biliyordu

Dostum demek istiyordu

Sonuna kadar kendi kavgamı vermeyi keşke daha önce ogretseydin bana

Ben hep teslim olandim 

Yüzümde buruk bir anlayışla gülümsüyordum 

Ben kırılganımdır diyordum herkesle kavganı ver ama bende durul diyordum

Onun nasıl güzel bir abi olduğunu artık en iyi ben biliyordum

Annesi bile bilmiyordu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala