30 Haz 2023

hepsi travmatik

Kolayca dökülüveren biriydi
Kocası için verdiği kiloları
Kullandığı ilaçları
Artık kilo alamayışını falan
İşini gücünü, yaşadığı şehri
Fazlaca bilgi akışı vardı ortama kendisi tarafından
Yaptıracağı bakım işlemleri, yaptırdıkları vs.
Sonra yüzüğü hakkında konuşmaya başladı bana
yüzükler ve kötü anılar 
kocasının kumar alışkanlığından
satamasın diye gümüş bir evlilik yüzüğü takmak durumunda kaldığından
sonu gelmez bu bağımlılığın onların yollarını ayırmasından bahsetti
parmağında takılı duran hikayesinden.

Kolayca anlatabiliyor olmak her şeyin geçtiği anlamına gelmiyormuş
Ben de anlatabilirdim pek ala durmadan

Gerçeklerimin farkında oldum
Ölçtüm tarttım
Kim olduğumu
neden tüm bu şeylerin yaşandığını
Taa ilk anılarımdan bu o günlere kadarki kırılma anlarımı
Neyin beni yıkıma taşıdığını
Nelerin beni ayakta tuttuğunu uzun uzun düşündüm
Hayatımdaki herkesten
hatta tüm insanlardan uzaklaşmamın bir nevi yaşamıyor oluşuma denk geldiğini
hiçbir şey yapmayışımı
aylar sonra buraya dökülüşüm kendime dönüp bakmanın başka bir kapısı olmasından ibaret 

ben utanırım

onda kendim olacaktım
ve günün sonunda onun beni koyduğu hal 
düşünüyorum
Ortam gerilmesin diye yanımda gelmesini istediğim kişinin yanında
bana bir yüzüğün maliyetinin söylenmesini
beni yalnız bırakarak gidilip
boş dönülüp gelinmesini
o zamana kadar yaşanmış olan bu noktaya getirecek birçok emareyi görmeyişimi
inanamayışlarımı
uyku ilaçlarını
dağılışları
olur olmaz yerlerde gözlerimin doluşunu
bir süreder bana hiçbir şey aldırmaz beraber olursak diye savurgan davranışlarda bulunup stoklama huyum onun yaşattıklarıyla oluşmuştu
hayatlarımız birleşecekti madem ihtiyaçlarımı şimdiden gidermeye başlamalıydım
bak sen şu olanlara

küçük düşürücü

bir gün geçecekti her şey
anlaşılacaktım
hepsi yanlış anlaşılmaydı

kayıtsız ve bencil

hepsinin bir vazgeçiş olduğunu
tüm delirmelerimin sürecini ballandırdığını
geç anlayacaktım
hala hikayemdeki minik boşluklar trajik gerçeklerle tamamlanıyor
bu uzun bir hikaye ama anlatılacak bir yanı yok demiştim
.
.
.
kumarla beraber süren bağ koparılmış
nefret, küçük düşürme ve kayıtsızlıkla süren bağ koparılmış

bir yüzük ve olmayan yüzük hikayesi.

gerçi satın alınmış ve tekrar satılıp parasıyla alem yapılmış yüzüğün.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala