30 Haz 2023

seni bir daha yalnız bırakmayacağım Arzu

dedi

sonra böyle dağılmış olarak bulmak istemiyorum


ne dağıtmıştı beni hatırlamıyorum şu an

uykuluydum

tüm gece uykumu da alamamışım


o kadar çok sebebim var ki hangisiydi hatırlamıyorum


arkadaşımla buluşmuştuk ve zaten ondan önce de yolda ölüm anımı düşlüyordum

ne şekilde ölebilirim

öldürecek şanslarımı değerlendiriyordum

tak tak tak silah sesleri

şu an kör bir kurşuna istekli bir hedef olabilirdim

dikkatli sürücülerin benimle başı dertteydi


halim içler acısıydı

bayram

sıcaklar

kalabalık

uykusuzluk

mens

eve hapsedilmiş kadınları düşünüyordum

çizilen sınırları

gitme isteğimi

ölme ihtiyacımı

sonra dertleşmeler

sonra ondan gelen güzel haberler

hayatımdaki ender insan bana biraz umut veriyordu o sırada


aslında ekstra bir hüzün yoktu

sadece o varken herşey daha güzeldi

daha katlanılabilir

fakat genellikle de yoktu ve sürekli bir yoksunluk hali yaşatıyordu bu durum

yani hepten olmayışı karıma olacaktı

aman öleceksem de ölseydim artık


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala