21 Oca 2012

bu soğukta bu soğuklukta yapılabilecek en aptalca şey derim geçmişte kalmış doğumun

asla yakalamayacaksın nice kadının doruklardan eteklere akan sesini, bu çıplaklıkta neyin nesi. bir beyazın en hoşnutsuz halini görüyorum  yüzünde gezinmesine mahkum kılınca. kafamı çeviriyorum sadece, boynumda duran turuncu boncuklar, yasadışı boy uzunluğumla, topuklarımın tüm acımasızlığıyla kanatlarımda yaratılmış rüzgarla önünden geçip gideceğim sadece. düş kırıklığı, büyük kardeşin huzursuzluğu ama asla anlaşamayacağız. içimde sadece bir oyun bir sahtekarlık bir kahkaha atma isteği.
ona da dedim şefkatimin yaralanması bozdu düşlerimi, acımasızlık yaratmaya başladı ruhumda. kimse kimseyi umursamıyorken benim kurtarıcı olmamı beklemeniz ve tüm saflığımımla kurulanmanıza müsade edecek kadar ahmak değilim. harkuladelik yok bir çok harkulade şeye sahip olabilme yetiniz umurumda değil ki hissedemiyorsam sizi ölüsünüz, benden aşşağı kalır yanınız yok.
bana iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala