25 Nis 2011

patlamasını bekleyeceğin bir kestane değil bu yerinden büsbütün çıkmış bir hayat sadece

ah bu saate nasılda acımadan
"nasılsın?" diyebiliyor insanlar..
yanımda değilken en sayıklayanından bir sevgi
yanımda üzerine kül rengi duygusuzluğumu resmettiğim bir oda arkadaşından başka biri değil ki hadi uyu geç oldu diye başını yastığa koyunca beni uyutan
pencereye biraz deniz manzarası bırakan bir bakış bırakıyorum tüm uykusuzluğa
nasıl değilim ben, bir yarasanın ağzında tüm gecelerim, üstelik ölü bir yarasanın gagası bu..
her hücremin başı dönüyor, başı döne döne yol alıyor tüm sabahlar bana doğru
beynimin oksijensiz kalmış olması bile kurtarmıyor beni, neyle bağlıyım bu hayata anlamıyorum, topuğumla kumda anlamsız şekiller oluştururken, bir dikenin üzerine düşerken..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala