2 Mar 2011

kaosun çatırtıları

işte doğum gerçekleşiyor suyu geldi gözlerimin
acısız değil o kadar ölmedim daha
sakat doğumlar, ölü doğumlar
içimde masmavi bir deniz oluşuyor
gökyüzü olmadanda yaşayabilirim ama o da varlığını hissettiriyor
hep oldum, hep olacak
kollarımda tişörttünün buruşukluğu, v yaka bir sevgili
duydum duydum sesini el salladığını da gördüm
aman allahım der gibiydi bu sabahki rüzgar ya kollarımda gövdesini hissetmek ayaklarına basmak yeniden
her şey istenilen zamanda gerçekleşir ya öyle işte
sokağın ortasında bir doğum
çift yumurta ikizi yaşlar
zaman gecikmi,yor ellerime doıkunmak için
gözlerimin kahverengisini daha bi açmak için gelmiş sanki
lütfen, lütfen inandır beni bu sesimin mutluluğuna
bozulmuş sesime gülümse
parçalanmışlığımı bir şaka gibi göster bana
tek bir parça yetiyor ya bir parçam çoğalmak için
yüzüne yerleşecek bir gülümseme olabilirsem bir kalp bile istemem
benim için ayaklarına basarsın olur biter
gitme ihtimalinin sıfırlık durumu
ellerim halkihazırda varken kulaklarını ısıtsam iyi olacak ve gülümsesem hepsi bu kadar işte
mutluluk doğuyor kulaklarından yani iki sonsuz mutluluk
artık yeterince ıslandıysak koşalım bir geceye doğru tüm sorunlu doğumları üzerimizden sirkeleyerek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala