13 Oca 2011

nerden estiyse bu yalnızlık

Tüm harflere dokunmak ve anlamsız bir sürü şey yazmak gerek şimdi madem anlatamayacağım kelimelere dökemeyeceğim şeyler var sözcüklere saklayayım bunca karmaşanın içinde kendi karışıklığımı da eklemeyeyim diye bir süreliğine dışarı bırakmayı.. bir kağıt parçasının ya da herhangi bir şeyin üzerine bırakmak
Ve bıraktım yukarıdaki sözcüklere anlaşılmaması gerekiyor sormayın hani nerde diye.
Bir hikaye anlatacağım kendime belki sizde duymak istersiniz diye yazacağım içimden geldiği gibi yeni insanlarla tanışacağım tanıştıracağım sizinle de
Herhangi bir yerde herhangi bir zamanda bir sürü herhanginin içinde yaşayan bir çocuğu göreceksiniz kız mı erkek mi her neyse uzaktan göstereceğim. işte o çocuk az önce yolda, yalnız gidiyordu. yağmur yağıyordu ya sanki bulutlar da yalnız yürüyorlarmış ta hafiften gözlerinden gözyaşları döküyorlarmış gibi bir yağmur.. Çocuk şemsiyesini az önce kaybetmiş miydi yoksa yağmurda ıslanıyor diye kızgındı kendi kendisine ve bir parça da üzgündü.
Kendi evi olacak ki kapıyı vurmadan gireceği eve doğru yönelirken sağ elinde şemsiyesi olduğunu ve çocuğun yağmur şarkısı mırıldandığını görüyorum . ne kendisine kızgın ne de üzgün ve üstelik bir çocuk değil bu.
Kaçıncı katta bulunduğunu hesaplamadığım biri pencerede, aynı binanın bu bir kadın otuz yaşlarında gözü sokakta oynayan oğlunda.
Bir çocuk arıyorum ben hala kız mı erkek mi belirsiz , başka bir şehirde bir marangozcunun ikramı Karadeniz çayının yabancı tadında yine o çocuk geçip gitti kalkmalıyım
önümde çamurlu bir patika iki tarafında kavaklar boylu boyunca uzamakta nerde bu çocuk halla hala üstelik ben galiba ölüyüm.
Benim topraklarım , yarım bıraktığın cümlelerimin yasını tutmak için karalara bürünmüş taşlar, bir sürü koyun görünce sevindiğim , dümdüz ova sonsuz sayıda taş.. ve bir çocuk belli belirsiz dağ eteklerinde görmek isterken pamuk tarlasında gördüğüm bir çocuk elleri yaralı düşleri bile olmamış bir çocuk , bir çocuk sadece koyu renk kullanabilen, bir çocuk daha, en köründe sabahın kendisi gibi belirsiz bir hayatın içinde,bir sürü çocuk işte kız mı erkek mi belirsiz..
Bir hikaye bu hikaye olmadığı kessin, kendi kendime yazdığım…

17.01.2010.

2 yorum:

  1. o musun diye,... herneyse... saçmalıyorum. ama beynim felç olmak üzere.

    YanıtlaSil
  2. ben bir halının en kıvrık haliyim, onu tanımıyorum tüm yaptığım acıdan kıvranmak..

    YanıtlaSil

Noktala