14 Oca 2011

dezenfekte edilemeyen ve hala buralarda olmakta ısrarlı ölmüş olduğu halde kurtulamadığınız şey

Anlık geçerliliği olan şeylerin tanrısallaştırıldığı bir dönem. Saat hakkında hiçbir fikrim yokken bir isteğimin de ondan bağımsız yaşamak olduğunun farkına varıyorum, zamanı da bu lanet duruma sokmuşlar, çok mu değerli zaman, tanrım bunu söylemem niye hiç inandırıcı gelmiyor ve niye artık güvensizliğin günlük dua halini aldığı günümüzde, ah evet bu konulardan bahsetmek gereksiz, düzene ayak uydurmaktan ziyade herkesten bağımsız trajikomik dansıma doğaçlama figürlerle devam etmekteyim, buna yaşam diyenler de oluyor ama son beş yıldır yaşamın dışında yaşıyorum ki ne zaman kendimden geçercesine dans ederken farkına varmaksızın kendimi diğer tarafta bulsam sinir sistemime yeni bozukluklar ekleniyor var olanlarsa ilerliyor. Geri dön arzu orası sana göre değil.
onların kalıplarının tuzağına düşmek istemezsin değil mi, basit ve içten olmanın haricindeki bu dansta geçen figürlere tapmaya meyilli olmaları pek önemli değil ama sana bir diğeriymişsin gibi davranmalarına, en çok korktukları ve en hoşlarına gitmeyen durumlarla seni tanımlamalarına izin verebilmen mümkün mü? Hele de bunu ileri götürüp bu yolla üzülmeyi amaçlamaları.





tüm sevgilerim canıma okuyor. Ruhum buna alışkın, herşeyin farkında ama bedenim tükeniyor. Ona da yazık üzülmeyeyim diyorum boşver sen bana verilen bir cezasın ama sırf biraz daha kalbine sarılmak için terkedemem seni senle tükenmek güzel diyor bana. Saatin kaç olduğunu soruyorum, bu konuda konuşmak istemiyor onu yıpratıyor diye. Peki benimle niye konuşuyorsun diyorum, farkında mısın aynı nefesle ıslık çalıyoruz bu benim en sevdiğim müzik diyor.




hafızası çok zayıf, beynindeki sorunların ruhuna zarar vermemesi için tavan arasına saklıyor en sevdiklerini ama çoğu durumdan habersizce lükslerinin peşinde bir yolunu bulup kaçıyorken kimiside bu lanet yere zarar vermeden gitmek istemiyor...





hiçbir kötü ve iğrenç düşünce beni bağlamaz ve kullanmam, yüzüme gözüme elbiselerime bulaşmış olanlarsa beni inatla iğrenç görmek isteyenlerin ürünü, tükendim silmeye mecalim yok, evet dışım kötü.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------



Beni yanlış anlamamanız için ihtiyacınız olan düzenlemelerinin hepsinden kaçınıyorum. Bozuk kelimeler ve noktalama işaretlerinin canına okuyor olmam tümüyle sizi protesto etmemden kaynaklanıyor. Yazılarımda anlamanız gereken ya da alınmanız... hiçbir şey yok ama siz birbirinizi kötü ve güvensiz görmeyi ön plana almışken ne diye size fırsat vereyim, ama tek bir kötü cümleye ve belki iğrenç gelecektir size hepiniz öz itibariyle iyisiniz, buyrun taşlayın beni ama ben hala bir başkasının yazısı için yazıya dikkat ederim o ben değil çünkü. Hepimizin beyni bağımsız daha iyi çalışıyor oldu mu size iki, canınız cehenneme çünkü sizsiz olmuyor buralar çok soğuk

1 yorum:

Noktala