3 Eyl 2024

 27.08.2024

17.59

güneş tam odama vuruyor. hem zihnim hem odam alabildiğine ışık alıyor.

içeride bir düzen bir çaba var. sıcak ve kavurucu günlerin sonuna geliyoruz. aceleci olduğumu sanmıştım iyileşmek isteğime dair. şimdi anlıyorum ki sadece dayanılmaz bir acı içerisinde kıvranıyordum. onu karşıma alıyor ve konuşuyorum bazen. sonra düşüncelerimin arasında kaybolmaya başladığım noktada düşünmekten kaçınıyorum. birkaç planım var. can yakıcı bir anıyı temsil eden her şey yavaş yavaş başka bir şeyi anlatmaya başlıyor.yeni düşlerin nesnesi oluyor. İlerliyorum zamanın içinde.ilk defa zamana karşı koyup onu yendiğimi hissediyorum. sokaktaki güvercinler tavuklar ve diğer canlılar bir ağaç hepsiyle dost fakat bir hükümdar. aklıma hep yunus u getiriyorum. karacaoğlanı. saflığı temizliği. tarafımı seçmişim ezelden direniyorum. sevgilerim şekil değiştiriyor havalanıyor başka ruhlar buluyor. bir vakit göğün ve yer yüzünün boşluğunda dolanıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala