25 Nis 2024

Geçiş

Bir gün sonra dinginleşiyor ortalık, sakinleşiyor. dünü geçtim birkaç saniye öncesini hatırlamayacak kadar dağınık kafam
zaman
bu ana ait zaman ellerini taa geçmişe dalabildiği kadar en uzak geçmişe doğru uzatıyor
cevaptan çok çözüm aradığım bir geçmiş bu
bir yas
avunuş
geçmişim; hatalı kabullerim
köklerimi söküp almak istediğim 
beni artık beslemesin istediğim
niteliksiz derslerim
açtım gözlerimi gerçeklere
yaratılmış olandan ibaret gerçeklerle kuşatılmışım
geçtim
içime saklandım
dışımı gözlemledim bir süre
gerçeklerin gerçeğini çözmekte olanlar vardı
her şey uyanık kalmak üzerine
kutsal gerçeği yarına büyüterek taşımak üzerine
gerçeyi taşıyanın güçlülüğü üzerine
ilah olmaya doğru
çekildim
beceremezdim
bu yarışa giremezdim
saklandım
kaçtım
ama artık küçük de olsa yola koyulmalıydım
sadece izleyecektim
sahip değil
ait değil
hakim değil
seffaf ve görünmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala