26 Mar 2024

Nereye kadar cesaret

Ona bahsedeceğim çok şey var
Artık göremiyorum
En karanligimdayim
En zayıf noktalarim olarak gördüğüm
Aslında en zorlariyla çaresiz bir durum içerisindeyim
Kabuslarimi hatırlıyorum
Kabuslarimin ta kendisi bir durumun içerisindeyim

Pek aşilmayabilir.

Fakat bir şeyler oluyor

Secemiyorum

Geçmiş ne kadar da aydınlanıyor oysa

Geçmişe geleceğin ışığını tutarak aydinlattikca

Sönüyorum, zayifliyorum

Son günlerde hep ona söylediğim şeyi hatırlıyorum

Tek bir acıyı daha kaldıracak gücüm yok ve sen beni uzeceksin biliyorum

Dağılmadan devam edebilmeyi hedeflemistim

Artık toparlamak pek mümkün değil

Yas bitmiş

Herkes dağılmış,
Dağıtılmış


Tek kanatlı Bir kuş'daki gibi

Pedro paramo daki gibi


Darmadağınık bir gerçekliği yaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala