17 Oca 2024

Serseri bir beyefendi

Bir acımama şöleniydi 

İştahla

Acıttı 

Neredeyse delirtti 

Neredeyse gebertti beni bu şölen

Ve solenleri zalimlerin sonsuza dek sürmekte 

Bir dava divanda

Bir yabancı aynı bedende

Bir bilge çekmiş eline zihnimi

Iste sevdigim adam böyle bir kabusun icindeyken buldu beni

Ve sabırla dinledi 

Iyilestirdi

Bakın yine hayattaydim bir miktar

Onunla mücadeleyi 

Ve öfkeyi yeniden ele aldım 

Bin yıl beraber yaşadık 

Yer degistirip durduk hayatlarimizda

Bin yılda kaybettirilen kendimi

Bir parça yeniden buldum

Çok çalıştım 

Daha ogrenecegim ve yaşayacağım çok sey vardı 

Bin yil büyüttü beni

Bin yıl ağlaya ağlaya 

O masum halime yansam da

Ister istemez akıllandım 

Ne bir gurur ne narsist bir düşünce 

Oz saygi neymiş onda tastamam gördüm 

Kimseye egilmeyen başımla bir ona eğildim kaldım 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala