24 Oca 2024

Kendi içinde bencille bir yolcu hic tanışamaz

 Yalnızlığın bir bicimi yok ki bende

Kac parçalı bir hayatı bir arada tutmaya çalıştım 

Da

Kaçı kaldı elimde

Zayıf parçalarımı yuvadan atıyorum 

Geriye sadece bir hayvan kalıyor; yırtıcı 

Kendi içinde bencil


                    Bunu istemiyorum 


Direniyorum, beni yaniltmak uzere konulan duvarlara

Kimi uzerime devriliyor 

Kimiyle beraberce devriliyorum 

Kacinilmaz sakatliklarimla ofkem dağılıyor.


           .............》》》》Koşuyorum,

Bir tek gerçeğe, koşuyorum 

Çoğunu deneyimledigim, dezavantajlarla dolu hayatı yasamak yerine, artık 

Gozlemliyiyorum


Tek bir bicimi yokmuş kabul gormeyisimin 

Hepsinin ortasinda tep tekim

Sessiz ve donuk bakışlarla durmuş 

Derin soluklar ve gözyaşlarıyla

Acı çeke çeke 

Yaralandığım yerlerden filizleniyorum

Yaralandığım yerlerden akillaniyorum

Istersem oralardan öle de biliyorum

Yaralarıma ruhlar üfleyip salıyorum 


Sıradan bir hayat isterdim


Sessiz ve sakin


Hala istediğim sadece bu artık mümkün bir durum olmasa da


Olasılıkların sona erdiğini görüyorum 


Artık bu baska hayatın icinde

Yok baska seçeneğim 


Kendimi yetiskin bir bedende bir yola hazırlıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala