6 Ara 2023

Ne kadar daha ben

Ona aşığım 

Hayretle bakıyorum 

Insan bir aşkta kendini tehlikede görürse fazla ilerleyemez

Tehlikenin dibini biliyorum

Sonu felaket olur

Felakete boy veriyorum

Daha fazla acı çeker miyim çektiklerimden

Tepkilerini ezberlemişim 

Bakışlarını 

Nelere kızdığını 

Sevmediğim huylarına rağmen 

Ona istediğim zaman ulasamama rağmen aşığım 

Dogru tahminlerine aşığım 

Aklımı başıma getirmelerine 

Uyarılarına aşığım 

Benim için dopdoğrusu olmayışına aşığım 

Kendisi olduğu kişiye aşığım 

Tezgahı silişine aşığım 

Göbeğim yok hani dümdüz deyişine aşığım

Bana dikkatli hareketlerle baglanışına aşığım

Beni haklayabiliyor olmasına aşığım 

Onu yaşamaya 

Beni yaşıyorum hissedişine 

Yılların leyhimize işlemesine bakarak bile 

Sevmişim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala