1 Kas 2023

Tahminlerin dışında ve trajik

Beni bırakıp gittiğin için mutluluğu hak etmediğini düşünüyordum. Dayanılmaz acılar çektim. Yeni bir ben oldum. Kendimde bir yabancı vardı artık tüm bu hengamede bir de ona alışmam gerekiyordu. Nefes alış şeklimde bile bir hata olabilirdi, neydi sebep ya da sebepler nefret duyarak her hatamdan çözmeye koyuldum. Başka biriydim başka biri tüm telafilere soyundum. Tüm sevgilerin yolu sana çıkıyordu sanki. Boynum önüme düştü çöktüm kaldım. Değişmemiştim ki benden biriydi öldüğüm kaldığım. Başka biri için Başka biriydim artık. Onun dizlerinin dibinde onunla ayaklandım. Onun başka biri oldum ve mezardakimin yürek sızısını duya duya yaşıyor oldum. Ve bir gün tam olarak tamamlandı. Ben eksildim, hikaye tamamlandı. Tamamlanmaz.

Öncesi sonrasız 

Sonrası öncesiz yarım hayatlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala