18 Eki 2023

Doğru kararlar Arzu'su

Akşam 
Çekip gideceğim
Beni kapıda yakaladın 
Akşam
Çekip gitseydim

Dumanların arasından yüzünü gözlüyorum 
Arkadaşların heyecanlı bir şeyler anlatıyorlar
Bir sürü alakasızlıklar içerisindeyim
Saatler ilerliyor kararımı veremiyorum beni en çok neyin korkkuttuğunun
Ama yalnızlıktan deliriyorum

Çıkıyoruz yürüyoruz kalamayacagım 
Öpüşüp ayrılıyoruz arkadaşlarla
Nefesim temiz miydi endişesi ve  sarhoşluğun 
Daha eve varamadan bıraktırıyorum kendimi
Yürüyorum 
Düşünüyorum 
Saatler geceye doğru ilerliyor
Yürüyüş yolumda ben de ilerliyorum 

Kendimi arıyorum 
Yanlışlarımı açıklıyorum
Hatırladıkça şaşırıyorum
Ayağımı bastığın an içimde henüz canlı olan o kadının varlığı 
Ama tamamıyle düşmanız elbette kendisiyle
Yaklaşamıyorum
Tekliflerini geri çeviriyorum
Bakışlarımı kaçırıyorum
Tanrı kararını vermiş çoktan
Katılıyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala