2 Eyl 2023

Öpüşün ve gülüşün için

Ondan hoşlandım

Bu bunca sey yasanmadan önceki  bir duygu olmasa belki de bugün ondan sıfırdan hoslanmaya baslayamazdim

Bu hoşlanıyor olma duygusu ne kadar ilkel bir duygu genetik kodların çalışması gibi

Evet onu istiyorum diyor zihnimden bağımsız bedenim

Mesela mimiklerim istediğini kimseye sezdirmese de kendilerine hakim olmaya çalışan benden hiç gizlemiyor

Mimiklerime de sinsice zihnim yön veriyor ondan da haberdarım selamlıyorum 

Onu istiyordum fakat burnu büsbütün dikkatimi dağıtıyordu 

Başka bir ilkel ve güçlü duyguya yenildim

Tüm ilkelliklerim beni bir bir yere sermekte ne güzel 

Bu mudur yaşamaktan aldığım ders ve guclenmeler 

Zavallıca görünüyorum gözüme 

Burnundan bakışlarımı cekip onu istemeye devam etmek istiyorum

Anlasilan o ki tüm kabahat gozlerimin

Hadi diyorum tamam da

Orada bir tanrı yükseliyor ve onu istiyor olmama belki kızarak belki de haylazlik çıkarmak maksatlı kaderimin yönünü degistiriyor

Bana bir iki güzel anıyla onu istiyor olmaya devam etmek kaliyor

Çünkü güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala