7 Eyl 2023

Kime bakmıştınız

Kendime dair büyük saskinliklarim var

Bir değişimin içinden çıkmaktan çok bir rüyadan uyanmış gibiyim

Tam olarak karşılayan ifade bu da değil 

Ürkütücü 

Ah bedenin bir şekilde kendini hayatta tutma refleksi 

Eski hayatımın insanlarıyla karşılaşınca kendimi o eski ve güvende olmadığım hayattaymisim gibi hissediyorum 

Alakam kalmış sayilmaz geçmişle 

Evet biri yasadi tüm o yaşananları 

Ve o biri artık yok

Onlara demek istediğim sadece o tanıdıkları kimse olmadığım

Bunu anlayamazlar fakat hissetmislerdir ister istemez

Tekrar ediyorum

O Arzu yok

Yok

İsmimi değiştirmeyi isterdim ama kim uğraşacak diye kalan bir sey sadece

O saf ve deneyimsiz kimsenin adı sadece ürkütüyor beni

Bir uğursuzluk gibi

Onun kaderi bana bulaşsın istemiyorum

Biraz daha yolu var, daha bitmedi süreç



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala