29 Eyl 2023

Kendimle asenkron

 Gun gectikce daha iyi anlıyorum 

Yoksa pes etmek mi dersiniz

Bir yere gitmeliyim

Buralardan gitmeliyim

Yok oluşun eli her gün daha sicak

Daha yumuşak bir kabulle saçlarımda geziniyor

Tam ortasına doğru 

Tami tamina denk

Yerleşiyorum


Yasadiklarimi unutuyorum

Çektiklerimi de

Sonra neden böyleyim diye kara kara düşünüyorum 

Acının güçlü kökleri yüreğimi sıkmış parcalamis yutmuş 

Bir enkaz mıyım gercekten de

Tam sevmeye başlıyorum 

Tam seviyorum

Eksiğim 

Eksik miyim

Kötü tecrübeler

Sevilmekten ölesiye korkmak

Sevmekten kacabildiğince kacmak 

Vahşet 

Caresizlik

Şefkat arayışı 

Sessiz bir kabul

Bir dinginleşme

Yoksa artık hiç mi olmalıyım

Ya basaramazsam 

Bes beter olursam bir sevmede daha

Bir sevilme daha hayatımı yeniden söndürürse ya

Zaten sönmüşüm vah ya


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala