25 Eyl 2023

Kendi duyguları üzerinde durmak

Yollar açtım, tüneller

Yer yer çöküntü, yer yer uçurumlar

Kimdim ben, kaç kez yitirilmiştim bihaber

Geride devam eden fırtınalar 

Geride devam eden depremler

Yıkımlar, hastalıklar 

Nice nice felaketler

İçimde dinlenmemiş hikayeler

Duyulmamış sözler 

Çözdüğüm, kopardığım düğümler 

Yalnızlık duygum genisleyip duruyor

Koşulsuz sevenlerimi ölüm benden alıyor 

Sonu nerede 

Daha da artan endişeler 

Kısa süreli rahatlamalar

Baş ağrıları 

Direndim ayaktayım henüz açılan her bir acıklı gerceğe ragmen

Göğsüme saplanan bir ağrı, bir sıkışma 

Kendimi görememişim bunca yıldır 

Koruyamamisim

Bir çocuk, bir ebeveyn bir yabancı 

Birkaç hak sahibi bedenimde

Ürpertici bir yer

Huzur saglanacak,

Acılar sağaltılacak mı ?

Bilmem..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala