4 Eyl 2023

Yaşanmıştır

 Ya diyorum kalmışsa bir kırıntı bir umut bir hayale adıyorum her şeyi öyle çok istiyorum ki çünkü öyle inanmışım ki hiçbir şey beni yıldıramıyor yildiramiyor ne sen ne gercekler ben nasıl yilarim ancak bir madde etkisinde mi uyanirim gercege ben ne seni yormak istiyorum ne uğraştırma ne sevgi dilenmek ne beklentilerim var ne dusmaninim. Sendeki bitişi ben yakalayamiyorum. Ben defalarca sinirden ibaret tepkiler verdim. Asla dik duramıyorum. Asla ciddiyet sergileyemiyorum. Varlığına inandırdığım seni kendime yokluğuna inandiramiyorum artik hicbir seyin eskisi gibi olmadığına artik bir başka yolunun ve hayatinin olduğuna artik sadece geçerken selam verilen eski bir tanidikliga. Bu konumu kabullenemeyerek senden yazmani istedim fakat kabullenmeyerek sürdü acılarım. Sen yazmayınca düzelmedi yani istediğimi elde edemedim istedigim cok geride kalmış artik yoktu. Artik ulaşamayacaktkm. Artik bir Arzu olmaktan ibarettim. Sadece her şeye rağmen eski bir hatır sahibi. Bunu değiştirecek güç bende yoktu. Söz yoktu. Bu artık gelecekti bu andi var olandı. Arzunun icinde hapis kaldığı geçmiş geçmişti. Bana böyle davran beni böyle bil ve bana böyle merhamet duy ki bir zavallidan bir bagimlidan ibaret olsam da kalbimde de sevgin kaldı eski günlere ait hayali. Bir hayali yaşıyorum. Kalmamis olan silinip gitmiş olan. Nasıl da canlı. Anlamalarımi ve yanmalarimi sergiledigim bu yeni yabanci senin bir suçun yok. Bu tamamiyle benim zayıflığım. Yer yer yalvarıp yer yer aman dilediğim söylediğim ne uzun oldu durmayıp saydirdigim. Hiç inanamadim oysa allahtan bile gercek bir gercek. Üzgünüm herkes için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala