26 Ağu 2023

Yoksunluk belirtileri

Bu bir bilinç meselesi değil daha ziyade olusumumdaki ana sebep

Benden kurtardı paçayı bravo başarılıydı 

Bu bir bilinç meselesi değil 

Her şeyi yerli yerine koyduğumu sanıyordum 

Başka ellere toparlatiyordum

Makinalar cihazlar devreye sokuluyordu

Geri dondurulemezi mi çağırıyordum 

Benim iste kanli canlı buradayım 

Kalbimi, beynimi ellerimle yoklamak istiyorum

Benim işte henüz hareket edebiliyorum

Kalan tutkularımı körüklüyorum 

Bırakıyorum salıyorum gözyaşlarımı ağlıyorum 

Düşünüyorum birçok sonuca ulaşıyorum 

Bu bir bilinç meselesi değil 

Ruhum bir solucan değil 

Kendimi tamamlayamiyorum

Tekrar ve tekrar yenildikce azalıyorum 

Şehirlere karşı geliyorum

Şehirler birer canavar

Yutuluyorum

Bütün bir benlik meselesi bu

Bir ben bir bene karşı 

Kaçarım yok

Yeniliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala