21 Ağu 2023

Seni Seviyorum

 "ellerin benim okşanışlarım

benim gündelik akortlarım

seni seviyorum çünkü ellerin

ellerin adalet için çalışıyor


seni seviyorum çünkü sen benim

aşkımsın, suç ortağım ve her şeyim

seninle sokakta omuz omuza veririz

ve ikimizden de çok olduğumuzu biliriz


gözlerin benim özel sihirim

kem günlerden sakınmak için

seni seviyorum çünkü bakışın

hep ufukta ve tohumu geleceğin


ağzın ki hem sana ait hem de benim

ağzın hakkını veriyor her kelimenin

seni seviyorum çünkü ağzın

nasıl haykırılacağını biliyor isyanın


seni seviyorum çünkü sen benim

aşkımsın, suç ortağım ve her şeyim

seninle sokakta omuz omuza veririz

ve ikimizden de çok olduğumuzu biliriz


çünkü sen o içtenlikli yüzünle

hülyalı ama kararlı yürüyüşünle

dünya için gözyaşı döküşünle

çünkü sen halksın seni seviyorum


çünkü aşk dediğin bir hale değil

ne de emsal bir ahlaki mesel

çünkü biz seninle bir çiftiz

ve hep biliriz ki yalnız değiliz


seni burada seviyorum cennetimde

yani kendi memleketimde

insanlar mutlu yaşar her yerinde

buna izin verilmese bile


seni seviyorum çünkü sen benim

aşkımsın, suç ortağım ve her şeyim

seninle sokakta omuz omuza veririz

ve ikimizden de çok olduğumuzu biliriz."

Mario Benedetti 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala