5 Ağu 2023

Eksilmeler

Gün batımında otlara vuran ışığı izledim
O kamelyanin dibinde uzanmıştım bugün 
Anilar gecti gozlerimin önünden 
Kurumuş yaprakları okşadım 
Artık konuşmadığım arkadaşım vardı yanımda o zamanlar
Hatırladım 
İç dünyamda yıkımlar yaşanırken bana fotograf cektirmesini hatırlıyorum 
İlaçlar tüm anıları daha canlı hale getiriyor oldu sadece
Orada her şeyi daha kötüye götüren o konuşmaları hatirladim
Benim yapamadığımı yapsın 
Benim göremediğimi görsün 
Anlayamadığımı anlatsın 
Ortamı sakinlestirsin diye yanımda bulundurmustum onu oysa
Her seyin iyiye gitmesine ne kadar ihtiyacim olduguna daha dün yeniden emin oldum 
Her sey duzelsin istemistim
Batarken istemistim
Biterken istemistim
İhtimali bile söz konusu değilken artık 
Yine de arzulayacaktim
Aşk böyleydi 

Hayaletler ve seslerle battı gün 
Kalktım sirkelendim ayrıldım o yerden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala