14 Ağu 2023

Bu yeni bir sonsuzluk

Gidersem gideyim

Nereye gideyim


Cesedimi tüm sınırlarda gezdiriyorum

Gel diyor biri

Afgan kadınlarına bak nasıl da cesurlar

Sen de yapabilirsin diyor


Cesedimden parça parça tüm sınırlara gömüyorum


Gidemiyorum 


Ayağa kalkacak takatim yok


Burnumu yerden kaldıracak halim kalmamış 

Yeri soluyorum

Hayatım yatağın yüzeyi 

Ya da halı deseni 


Bana yardım edin

Bu seferki tembellikten degil

Bu seferki ruhun ölümü 


Gökyüzünün anlamı yok

Yüzümü çevirmiyorum ne aya

Ne de yıldızlara 

Güneş ısrarlı bir sekilde yüzümü avucluyor 


Bir pitonun yuttugu insanım 

Hadi artık boğ beni

Öğüt beni


Beraber sürünüyoruz sanki 


Azıcık nefes alıyorum 


Ayaklarım tutmuyor


Iyi degilim doktor


Bir şeyler eksik


Saydığım seyler değil 


Saydığın şeyler değil 


Biraz daha eseleyin kanımı 


Bir seyler fazla


Ah bir seyler 


Kanımda, bedenimde çok fazla.


Ben de insanım 

Yazsınlar 


"O da İnsandı."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala