19 Ağu 2023

Benden kalan

Ayı özlemişim

İncecik 

Benden kesilip konulmuş bir parça, gökyüzünde 

Alıştım artık halime

Boğazımda koca bir yumru

Islanıp duran gözlerime

Aya hala bağlıyım 

Baska nerede gözler birleşir bir yüzle

Sakin, sevecen, merhametli ve sadık 

Sadece  bu döngüye

Döngü

Periyot

Kadın olmak

Aya bağlanmak 

Babamın türküleri bitmiyor 

Derdimin üstüne miskal dert binse perişanım, beterim

Utangacligim

Bastirilmisligim

Yalnızlığım 

Düğümleri açıyorum dislerimle

Tırnaklarımla 

Yine aynı kendimim

Zarif ve kaygılı kalbim

En çok annemin kızı olmak istedim

Bütün bu bedellere  deger miydi

Elimden gelen dagilisima engel olmadı 

Ay

Hali

Halim

Derdimi sansurleyislerim

Kuşak çatışmaları 

Her sey paramparça 

Her sey bölük pörçük

Sıra Sıra patlayan silahlar

Düğün şarkıcısının yorgun sesi

Çalgılar 

Uzaktan, alakasız ve dahil hayatıma 

Nasıl delirmedigimin bir sırrı yokmuş 

Henüz sürecin içindeymişim 

Bu günlerde tanrıya ihtiyaç duyuyorum 

Halletse halletse o halleder

Tık yok

Asitle beraber eriyor sanki bir kısmım buhar

Acı çekiyorum 

Dilim suratım uyuşuyor 

Bileklerim karincalaniyor

Suratim yanıyor 

Hayatın beni terbiye edişine izin veriyorum

Hatta uzerine uzerine gidiyorum

Artık bana yırttıracak bir şansım yok

Ne olacaksa bir önce olsun

Günlerim yaklaşıyor daha da duygusallasiyorum

Bedenim

Var oluşum 

Gerceklerim

Dağılmış bir sandık gibi

Dağıtılmış...

Her bir parcaya ağıt yakıyorum 

Yanaklarımdan koca yaşlar süzülüyor

Etrafinda ağaçlar, çimenler, çiçekler yeşermis  

Yesertecektim oysa hayatımı 

"Ashes to ashes, dust to dust"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala