30 Tem 2023

Ya rayah

Bana onun hakkında yazdigi ceviri yazısını gonderdi
Ne tesadüf ben de bilgisayarımı tamire göndermeden önce bu yazıyla uğraşıyorum dedi
En sevdigim şarkılardan biriydi
Anirircasina söylüyordu racid taha oyle yorumlamislardi 
Öyle güzeldi oysa
Ve başlayayım bugüne 

Mutlu olmaya değil de güçlü olmaya ihtiyacınız vardır bazen
Hiç dövüşmedim 
Gözlerimi karartmadim hiç 
Bunu demek haksızlık olur kendime
20 yıldır var olma mucadelemi verdim
Son derece sessiz ve işinde 
Isler hic de tıkırında değildi 
Kendi kendimi yeniden var etmeliydim
Zayıf 
Derin bir depresyonda
Aşırı bir kaygı halinde
Çöpten hallice
Bir kenara bırakılanın ben olduğu bir gerçekti
Sonunu görmek istedim 
Ayağa kalkamıyordum ama etrafı izledim
Lanetlenmiscesine islerim ters gidiyordu
Ve bu aralar isleri ters giden kimselerle de kimsecikler ilgilenmiyordu
Çok insan tanıdım 
Gizsiz kapaksiz ben açıldım 
Onlardan kimi açıldı kimi tereddutle bir başkasını oynadı 
Garip
Kimse kimseye benzemiyordu 
İnsanların bu kadar benzersiz olduklarını bilmezdim
Bir süre erdigimi sandım 
Sevildiğinden cok sevmek cesur kılarmış 
Sevdiğinden cok sevilmek arsız 
Arsızlara ve cesurları gördüm 
Bir de durup izleyenleri
Aynada kendime baktım 
Otelerdeydim 
Yansımalarım güzelmiş 
Yine de ağladım 
(Üç hurma bir kupa kahveyle kahvaltımı yaptım
Ilac aldım 
Fazla almışım zaten bir işe yaradığı yoktu
Çiçeklere baktım
Balıklara yem verdim
Suyu tazeleyeyim derken avucumun içi kan doldu 
Vazgeçip geri geldim
Radyoda bir şarkı çıktı dans ettim 
Trawis lammark - i forgot to remember to forget
Bir de Elvis inkini açtım 
Bu sabah icin biraz fazla dertliydi 
Neyse konuma geri döneyim)
Hala eksik bıraktığım bir seyler vardı 
Zihnimi tekdüze saçmalıklarla gecistirmeliymisim
Oralı bile olmadım 
Tanri olmak gibi bir şeydi 
Izledim izledim izledim
Kılımı kipirdatmadim çoğu zaman
Tanrı bizlerden ogreniyor ve değişiyor muydu
Cennetten kovulusun gerekliliğini anladım 
Bu sekilde hayat geçmeyecektir 
Bir gidişi tasarlamaya başladım 
Konusmalarimiza kulak misafiri olan biri
Onemli olan iç huzuru diye yari sakayla bir cümle kurdu
Fakat artik icimde bir dünya kuramazdim 
Dağıtılıp yıkılmış bu yere biraz baktım toparladım
Konusan duvarlardi bunlar konuşan eşyalar
Gökyüzü yıldızlar sokaklar
Geride bırakmalıydim 
İsmimi bile değiştirecektim 
Mesleğimi
Çoğu gitmis ve çoğu da kalmıştı gidilecek yolun
Gün yarılandı
O henüz uyandı 
Yola çıkma zamanı herkes için yaklaştı 
Varamamak kaderim olmaktan cikmaliydi artık 
Düşünüyorum 
Zamanin zorluğunu kafaya takma lüksüm yok artık 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala