29 Tem 2023

son dakikalar

Hep bir amaç vardır

Bir ilerleyişin içindeysek

dahil olmak istediğimiz içindir

bu uğurda mücadeleler veririz

tavizler veririz

bazen kendimiz dediğimiz o şeyi sıyırıp atarız üstümüzden


Benim için çok zor oluyor her seferinde

esnetmek istemediğim yanları var varoluşumun

bu günlerde çoğu seçimi iç güdülerimle yapıyorum

tasarlamakta, arzulamakta, planlamakta başarı gösteremedim

ben denilen o şahsın düşüncelerini uzaklaştırıyorum kendimden

öfkeli

kırgın

yüz üstü yere serilmiş 

terkedilmiş

gibi gibi devam edip gidiyor başıma getirdikleri

iyi yönleri hiç mi yok derseniz

var tabi

her şeye rağmen kafasına sıkıp gitmedi

bu iyi bir yön mü peki

bunu kafaya takacak bir iki yakını için olabilir sadece

her şeyi anlamsız bulmasam

ölüme anlam katardım

bir ara ermişlik, hoş görü derken geçinip gittim

şimdilerde her şey derimin üzerinden akıp gidiyor

iddiasız ve yansızım

iyilikler coşturmadığından beri beni

kötülükleri daha iyi kavrıyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala