7 Tem 2023

Şahane

Karsimda duran eşya yığınından kurtulmak mümkün değil 
Zihnimde kurdugum onca hayalden sıyrılmak çok güç 
Bir taraftan kuduz tehlikesiyle karşı karsiyayken
Diger taraftan ruhumun verdiği savaştan umudum yok artık 
Sonsuz hatalar yumagiyim sanki
Şok anlarımdaki davranismarimin ne kadarına başarısızlık denir bilmiyorum 
Benim sevme bicimime sahip o adamı sevemedigim icin üzgünüm 
Sonsuz saygı duyuyorum sadece
Saf sevgilerin var oluşu beni güvende kılıyor fakat belki benim için her seyin sonuna gelinmiştir 
Berikindense hiç bahsetmek istemiyorum kendi lanetime yeterince kapılmış gidiyorum

Peki 

Bu kadar asagilanmis olarak mi bitmeliydi
Sonsuz kırgınım Tanrıya 
Yerinde olsam yüzüme bakamazdım 
Bana kızmamalı 
Eğer azıcık haberdarsa içimden 
Utanmalı 
Ya da yakmalı şu evreni
Nelere gozlerini kapamadı ki
Umut yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala