14 Tem 2023

Pek sıcaklık

 Insanlar sevildiğini ve özlendiğini duymak istiyor

Sonra günün birinde vazgecildiklerinde ne yapacaklarını düşünüyorlar mı 

Hem de bir hiç uğruna 

Ya da dünyevi zevkler için 

Sanki o seven asla kendileri değilmiş gibi

Onlarin yeni düşleri senin yeni kabusların 

Oysa sevildiğin ve özlendiğini yüzeysel ve abartiyla yaşamak, bilmek istiyorlar hızlı akislarinda 

Yeterince tatmin olup tat alamadiklarinda kolayca sıyrılmak 


Öyle ya da böyle bunun benim istediğimde ilgisi yok

Işığımı yitirdim

Hikayeleri takip ediyorum

Her birinden bir parça ışık alıyorum 

Uzun sürecek 

Yolda talihsizlikler talihsizlikleri kovalıyor 

Onların ne olduğunun önemi kalmıyor 

Beni üzmüş olanların

Bir esyaya dayanıp ilerlemek ya da ayakta kalmak da mümkün 

Gerekirse vaz da gecerim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala