24 Tem 2023

İrade

Hırslar ve tutkular

Bu iki, hayata devam ettiren duygudan hırsa pek de sahip değil

Tutkuya ise gelişigüzel sahiptim

Yaşamı ve ritmi hissedebiliyordum

Bulunduğum anda ise uzun zamandır bir yitirilmişlik duygusu hakimdi

ve doğru bir hakimiyetti

Doğamı anlamaya çalıştım

Bana dayatılmış olan öğretileri

Anlamsız ve derinliksiz fikirlere aldandım

Kendimi ve diğerlerini keşfe çıktım

Her insanın ne kadar ebeveynlerinin bir kopyası olmakla beraber

Ne kadar benzersiz olduğunu gördüm

İnanışlarıyla sıkı sıkıya

Bir koruma kalkanının ardında

Bazısı eski ben gibi fazlaca savunmasız ve inanmaya hazır


Buralarda kalmalı mıydım

Düşündüm

Sonra bunun düşünülüp karara varılacak bir eylem olmadığını anladım

kalmak

ya da

gitmek

her şey zamanı gelince istesem de istemesem de 

doğru bulsam da yanlışlasam da

o zaman geldiğinde gerçekleşecek bir durumdu

ve bunun adına ne denmişti

kader

yakınımda dolaşıyor ölüm

tatlı soluğunu hissediyorum

onunla bir sorunum yok artık

Bir süre daha kalmaya devam ediyorum

Haberler

Anılar 

Efsaneler

Insan ve varoluş 

Herkesten farklıydım genellikle

Cabalamiyordum sadece

Cabalamadikca da aynilastim 

Aynilikla barışık olsaydım ne ala

Istedim ve denedim

Hayır aynılığın da bir oluşum süreci vardı ve ben oldukça gerilerindeydim

Müthiş bir başarısızlık hissi

Her seyi boktan yapmıştım sanki

Hataların hatasıydım 

Bir hata uretgeciydim sanki

Sonsuza kadar yanlış mı yapacaktım 

Ölse miydim

Deniyordum 

İnanmadığım ama sonuç veren yolları bir bir

Sık dişini ha gayret diyordum Arzu ha

Baska biri yeşeriyordu icimde, evet

Onu destekliyorum 

Fakat işte asıl kendim

O büyük husranlarim kadını 

Dokunuşların izi

Anılar 

Sarılıp ağlayasım gelen bir geçmiş 

Sıkı buhranlar

Kaç filize daha gücüm yeter 

Ve hangi biri boyumu aşıp ilerler

Bilemiyorum

Her şey muhtemel


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala