7 Tem 2023

Gür

Onun için bir hayal kırıklığı olmalıyım 
Kendim icin ise düpedüz bir hayal kırıklığıyım
Bir sürü sey yaşandı hayatımda 
İnanilmaz çeşitlilikte talihsizlikler

Zaten talihsizliklerimiz yollarımızı kesiştirdi 
Ve tabi kaçınılmaz olarak ayırıp durdu

Onun için içindeki korkunç yalnızlıktan kaçıp sığındığı bir kuytuyum
Talihsizler temasta
Sıkı bir tartışmayım arada 
Her hareketini tanıyan 
Sözlerini kestirebilen
Fazlasıyla bir tanıdığım 

Ya ben
Ben neyim
Kimim ben
Eski kendi bile olamayan
Parçalarını ayakta tutmaya çalışan 
İçi paramparça 
Yıkıntı haline getirilmiş 
Görenleri endiselendiren
Issizlasmis
Yapayalnız kalakalmis 
Kalanlardan da cekip gitmiş Ben

Bir cesit şansız 
Tecrübesiz 
Ve şaşkın ben

Varlığımı istemiyorum ama feci bir ölüm de istememistim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala