29 Tem 2023

Eylül, Suna ve Geleceğin

 Bir gün beyniniz alaşağı olur

Yanıldığınızı söylerler 

Sonra siz de yanıldığınızı anlarsınız.

Ya da beyninizle oynandığını 

Bir değer gibi kalbime ruhuma ve zihnime yerlesmemis olmasaydi

Güvenimi kazanmamış olsaydi

Gelmezdi tüm bunlar başıma 

Aylar önce kurmuştum o cümleyi 

Seni gelecekte de sevmişim 

Her ne olursa olsun yani

Çok yakınım biri sevdiği adam hakkında su cümleyi kurmuştu 

Dişleri dökülüp yüzüne bakilmayacak denli bir hale gelse de onu seveceğim

Aynen öyleydi

Kafam karışıktı 

Stresliyim

Başıma gelenleri ve gelecekleri biliyordum

Önünde teker teker gerceklesiyorlardi

Kiziyordum 

Ofkeleniyordum

Yalvarıyorum

Affediyorum

Acitmaya calisiyordum

Değişen tek şey daha da kötüye gidip bitiyor oluşuydu 

Ustelik oyle boyle de bir bitiş degil. acimasizca

Her sey ortadaydı fakat o gelecek geliyordu ve ben hala seviyordum

Fakat saiirin dedigi gibiydi

Acıtan bir sevgiydi 

Yalnız 

Çekilip gidilmiş

Başka kollarda bir yabancı 

Küre her seyi oynatıyordu 

Bir ben oturup izliyordum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala