13 Tem 2023

bizi burada unutmuş olan tanrıya

İlk defa yürüdüm halime ağladım
oturdum halime ağladım
yani ağladım da ağladım
yalnızlığıma
Yanlış ilişkilerime
toplumun beklentilerine
bana dayattıklarıma
dayanacak gücüm kalmadı
gitmeli bir yere sığınmalıyım
herkesten ve herşeyden geçtim
benden her güzel şeyimi söküp almış
yerine koca bir boşluk bırakmış olan
ellerim tutmaz gibi olmuş
kendimi bir şekilde imha mı etmeliyim
yoksa son bir kez denemeli miyim
neyi
koşullarımı yaşadıklarımı düşünüyorum
direnip dayandıklarımı düşünüyorum
neye direnmişim
düşünüyorum
kendimi kabul ettirmekten ,ibaret bir yaşam
başarı şansının çok düşük oluşu
aslında hiçbir zaman başarılı olamayacak olmam

zihnim zayıflamış
yaşlanmakta
yorgun düşmüş
yeteneklerim körelmekte

bütün olanlarla uyumsuzluğum sona erdi
her şey çok fazla cüretkâr ve çıplaktı sadece
başımı öne eğdim bir süre sonra geçip gitti görüntüler

Sesin şiddeti
Sevginin koşulu
beni alıp yalnızlığımın kıyılarına attı

engelli bir genç
sürekli elinde bir pet şişe vesaire
parkta yere uzanmış tak tak tak tak sesler çıkarıyor 
her gün ve her gün
ben de burada hala hayatta olduğuma dair aynı sözcükleri diziyorum
tak tak tak tak tak
sınırda ve görünmez hale gelmiş 
hiç kimseden hiçbir şey istememeyi öğrendik ve saldırganlaştık da belki
tak tak tak tak
işte tanrının göz yumduğu hallerden birindeyiz
tak tak tak tak
Doğal seleksiyon yavaş işliyor bir iyice ezmeden bırakmıyor


dersler almıştım
neye yaradı derseniz inanın tek görebildiğim ne kadar ziyan bir hayat yaşamış olduğum
ve geleceğin karanlığı
dersler almışmışım
sadece maruz kalmışım

herkes çok akıllı değil anladım ama
sadece talihiyağver
biz ise aynı sesleri çıkarıp
donup kalmış, sona ermiş bir zamanı yaşatıyoruz
tak tak tak tak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala