10 Tem 2023

Biliyorum başarırım

 Herkes kendi işini yapıyor 

Ve birbirimize güveniyoruz 

Sanırım kendiliğinden ilerlemesinin sebebi bu

Ve beni bana göstermesi kesfettirmesi

Tarafsız ve adil bir biçimde 

Iyi bir dinleyici harika hissettiriyor olabilir geçici bir süre 

Aşık taklidi yapan biri iyi hissettirir ve devamında nihayet çökertir 

Samimi bir sevgi hoş hatıralar bırakır 

Onunla kendimi keşfetmemi sağlayıp onarabiliyor olmama izin verişi beni daima minnettar kılacak 

Onunla amansızca uğradığım manipülasyonlara yeniden uğrayacağımı sanmıştım 

Korkularım kabullere dönüşmüşken 

Saygımı koyabilecegim bir yer oldu bana

Hikayemin can alıcı noktasında önemli bir rol oynadı

Ondan sonra

Deneyimler dersler ve talihin getirdikleriyle beraber

Götürdüklerini talihsizligin ve gaddarligin 

Zamanın penceresinden izlerken

Gitmem gereken o yeni yolun kacinilmazligini düşünmekteyim 

Yalnız, cesur ve sıfırdan gidilecek olan

Zor fakat güçlendirecek olan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala