19 Haz 2023

gizli gerçekler

 Annem için üzülüyorum..

ona her şeyi anlatamadığım için

neyi ne şekilde anlatacağımı bilmediğim için

defalarca kendimi küçük düşürdüğüm 

defalarca hatalar yaptığım

çeşitli hakaretlere uğramama rağmen çözüm aradığım

cahilliğimi

çok uzun süren cehaletimi

yıllar alan

anneme her şeyi nasıl özetlemeliyim

benim için üzülüşünün önüne nasıl geçebilirim

en tehlikelisi de

anneme her şeyi bir şekilde anlatmam gerektiğinin tek sebebi

üzülüyor ve çabalamaya çalışıyor oluşu

Hiçbir olandan haberdar olmayışı

sadece bende şahit olduklarını referans alışı

boydan boya yanmışken bana üzülüyor oluşunun önüne nasıl geçebilirim

onu kızı olmadığımı

herşeyin tamamiyle değişmiş olduğunu

ona eski kızını nasıl verebilirim

Anneme bambaşka şeyler anlatabiliyor olsaydım keşke 

Iyi şeyler

Ama üzülüyor ve anlatamıyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala