26 May 2023

Ve orada anıları

 Onunla oraya hic gitmemişim.

Çok şaşırttı beni bu durum, hayret!

Bir kahvesevere bahsetmiştim beraber gidecektik,

Onunla da oraya gitmedik ama onunla -o benimle olmasa da ben onunla- huzuru hatırlamıştım. İşte kırk yıllık hatır.

Onunla oraya bir kere olsun gitmiş olmalı mıydık?

Ötekilerle karşılaştık onlarla oraya gittik. Kalan içeceğimi kafasına dikti. Çok garipsedim. Hoşuma da gitti. Onunla kader ama gerçek bir kader bizi ayıracaktı ve tekrar beraber oraya gidemeyecektik.

Onunla oraya gittik sayılır. Hücrelerimi tarasalar yogun acı, hasret ve çaresizlik vardı. O demek bunlar demekti. Onunla oraya defalarca uğradık.

Onunla oraya gidemedim hiç. yapacak bir sey yok içimi ısıtan saran bu yere kız arkadaşlarla gidilecekti. Gittik. Güzeldi de.

Oraya ekseriyetle gençler takılıyordu. Onunla oraya gitmedikçe orası beni yavaş yavaş istemeyebilirdi.

Onunla oraya gitmedik.

Onunla oraya gitmeyecektik.

Böyle bir eksikliği yaşamış bile sayılmam.

Onunla aslında hiçbir yere gitmedik.

Tanımamıştım onu.

Tanıdığımdaysa o kimseyi bir daha hiç görmeyecektim. 

 Peki ya onunla oraya gidecek miydim.

Tüm bu hikayeye bakılırsa 

Giderim diyecek olursam

Gidemeyecektim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala