18 May 2023

Benzerlerim

 Aynı duygular benzer olaylar yaşandı 

diğerlerinden dinledim kendi hikayemi

Birkaç yüzyıl öncesine gitsem ömrümün son demleri

Şimdi sanki fazla hızlı yaşadım

Fazla hızlı mı tükendim

İkinci bir ben doğdu sanki

İkinci hayatıma geçiverdim

Katlanacak insanların hayatları

Sonsuz olacak

Ben hep tanrının geçmişte değil de gelecekte meydana gelecek

Henüz evrimi tamamlanmamış bir yaratılmış olduğunu hissede durdum

İlkel tanrım beni affeder umarım

Tanrının yaradılış sürecine şahit olurken ki bu kendi küçük dertlerim

Başkaları tarafından da defalarca ve defalarca yaşanmış tecrübe edilmiş olan

böyleyken büyüsel hiçbir yanı kalmayan bu yaşamın

Ne önemi var

İşte aslında tanrının hikayesinde

bir yerindeyken 

küçük bir ısırık alıyorum bu hikayeden

dersiz topsuz

darmadağınık

özensiz

Ben hep hazır

hep kapıda bekleyen

Ev sahiplerim arkakapıdan çıkmış

evi boşaltmış

Tüymüşken

Bütün bu evlerle ne yapmalı

Başka insanlar neler yapmış

En olmadı var mı görülebilecek bir fayda

Puff!

Hayali tüm o evrenler

Bu elimdekilerle ne yapabilirim

Beynim ne işe yarar

Henüz yerinde sayılan bu sağlıkla

Sevilmelerden geçiyorum

Hikayelere katılıyorum

Bir ısırık alıyorum

Türlü lezzetleri var 

Yanlışları doğruları

Yanlışlarım

Doğrularım

la

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala