23 Nis 2023

Duyarlarmis, dokunurlarmis ve sararlarmis

 Bugün yillar sonra görmediğim birinin yanına gittim

Ondan geriye kalan sesi veya görüntüsü bile yokken kullaklarimda ona dert yanmak istedim

Çaresizliğimi açmak 

Beraber üzülmek istedim

Anlatacak ufak tefek güzel şeyler haricinde büyük bir acının içindeydim ondan sonraki hayatımda

Güzel ablacığımin mezarı başında 

Bugün sevilen birinin aslinda kişinin kendi yaşadıkça ölümle birbirinden kopamayacagini

Ölümle tüm bağların kopamayacagini

Ölüme ragmenki belki de ölüm fikrine ragmenki gitmezligi 

Biribirinde canından parcalar birakmisligi 

Sadece kendi canından ibaret olmayan birleşik bir ruhun varlığını bedenimde  

Yaşadım 

Uzun yillar sonra

Yavas yavas sevdiklerimin elimden koparilip alinacaginin korkusunu hatta hastalığını ufaciktan atlatmaya çalışırken

Biraz dağıldım

Biraz agladim

Anlatmaya firsat bulamasam da

Tekrar gidip anlatacaktim olani

Bitmeyeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala