4 May 2022

Hayat işte dersin, ölüm işte diyorum

 Size umutlarımın başıma ne işler açtığından bahsedeyim.

Diretmenin tehlikesinden kendinden vazgeçmek pahasına 

Ruhuma inen şu sille tokat günlerimde 

Sevgi ve umut dolu kalbimi büsbütün kaybetmeden sakinligimi koruyup,

Aklıma da mukayyet olmayı son bir sınavla da tamamlamayı umuyorum

Bir acı tecrübe daha büyüğüne bir basamak olurmuş öğreniyorum 

Ufkum küçükten büyüğe kötü yüreklerle genişliyor 

Bir küçüğüyle tanışmadan daha büyüğünü taniyamayacakmisim meğer

Sevgimin biri çarpıp dökmeden azalmayacagi ve gözlerimin açılmasının mümkün olmadığı başka türlü 

Kötülüğün de sahici ve kararlı olduğu 

Vaz geçiş, ısrarla kabul edemediğim bu duyguyu öyle bir mecbur kalmışım ki

Iliklerime kadar hissederek yaşıyorum 

Sevginin iyilestiremeyecegi kalpler 

Kötü ve kendinden ibaret dünyanın en alçakları 

Kendi içlerinde huzurlu küçük hitler

Vay be! Diyorum

Vay beh!

Siz gerceksiniz

Yüzüme çarpa, çarpa gerçeklerini yıllarca 

Gercek bir tokatla ancak uyanıyorum

Düğüm düğüm hislerimi ancak cozebiliyorum

Fakat oyle kayiplar verdim ki

Ellerim öyle titriyor

Dizlerim öyle tutmuyor ki 

Tek başıma kaldıramıyorum 

Bazı gerceklerin gösterilmesine insan fazla fazla fırsat veriyor

Benim boğazımı sıkıp canımı almaya yakın olmadan 

Ah en yakinina alip gozunden sakindiklarin

En curretkarlari

Hele

Utanmazca


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Noktala